ХТ -туристический форум Украины и велофорум Харькова http://xt.ht/phpbb/ |
|
Мій Бегемот Tronic N-7 http://xt.ht/phpbb/viewtopic.php?f=76&t=45868 |
Страница 1 из 1 |
Автор: | Юрік [ 31.07.2011 19:11 ] | ||||
Заголовок сообщения: | Re: Мій Бегемот | ||||
Добавляю фото, в перший пост не влізло...
|
Автор: | Юрік [ 31.07.2011 19:14 ] | ||||
Заголовок сообщения: | Re: Мій Бегемот | ||||
Тепер про враження. Загалом все добре, на межі кількість передач, хоча б ще одну вниз та ще одну вверх. Вилка здалась мені надто м’якою, хоча нарікань немає, дорогу тримає добре, як бруківку, так і гармошку на асфальті. Жорсткість закручена на максимум, хотілося б щось з нею зробити. Вигляд у вела досить пристойний, знайомі ніяк не могли зрозуміти, де в ньому переключаються передачі. Фара світить добре, на швидкостях після 20 км/год задовольняє повністю, вночі на дорозі велосипед видно не гірше за автомобіль. Задня фара з конденсатором на 1 фараду (не втримався, розібрав), після зупинки світить достатньо довго, яскраво десь 3-4 хвилини, до повного загаснення десь 7-8 хв. Відносно швидкості, по рівній дорозі крейсерська швидкість як для початківця 20-25 км, максимум 35, більше буде з часом. З горки вдалось розігнати до 45, далі не хватає передач.
|
Автор: | hippel [ 31.07.2011 20:12 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Мій Бегемот |
Юрік писал(а): Та від нефіг дєлать із підручних матеріалів був ізваян датчик каденса (гекон та магніт) Можна докладніше? І комплектація не завадила б... Яка вага байка? |
Автор: | Юрік [ 31.07.2011 22:09 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Мій Бегемот |
Комплектація вела? Все, що на фото плюс насос, папірчики всякі (інструкції на вел, вилку, планетарку, динамо) та ще дзвінок. Вага 16,1 кг. Начебто не мало, на роботу на 6-й поверх на плечі витягую. Про Сігму, це версія 1609 без датчика каденса, проте в меню цей самий каденс є. На кріпленні компа було 4 контакти, 2 для датчика швидкості, другі два не задіяні. Експериментальним шляхом було визначено, що при замиканні-розмиканні цих контактів комп починає рахувати каденс. Знайшов в старому мотлоху геркони (кілька зламав, бояться згибання виводів біля корпуса), підходящий провід, магніт від старого CD-привода (привід лазера), знайшов якісь кавалки пластмасси (доробив до потрібної форми надфілем), в одну помістив геркон (приклеяв на 3М скотч до кріплення захисту ланцюга), в другу магніт (закріпив самонарізом, який тримає накладку зірочки). Головне, щоб при проходженні магніта біля геркона останній надійно спрацьовував та тільки один раз за один оберт зірочки. |
Автор: | Stas14 [ 01.08.2011 02:44 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Мій Бегемот |
Я також як і ви шанувальник міських велосипедів на планетарке. Є щасливим володарем Horizon N8 (майже як Ваш). Такі велосипеди рідко зустрінеш у нас. Бачив багато таких в Європі. Дуже зручний! Найвищий комфорт! http://xt.ht/phpbb/viewtopic.php?f=23&t=45889 |
Автор: | Юрік [ 01.08.2011 10:17 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Мій Бегемот |
Я хотів горизонт N-8 (або N-7), з фінансових міркувань взяв тронік. |
Автор: | hippel [ 01.08.2011 11:46 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Мій Бегемот |
Юрік писал(а): Комплектація вела? Та ні, ви не так зрозуміли За правилами цієї гілки потрібно писати детальну комплектацію. Ось про неї і питав. Про датчик все зрозумів, оригінально:) Але в мене VDO бездротовий, тому так просто не вийде А датчик каденсу до нього купити в Україні дуже важко. |
Автор: | Юрік [ 01.08.2011 13:10 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Мій Бегемот |
Упс... Зрозумів, виправляюсь! Рама: BERGAMONT 26“ ATB 6061 ALLOY LITE TUBING, KOMFORT-GEOMETRIE Размеры рамы: 48 Цвет: GENT: MATT BLACK-RED Вилка: RST 191 T, 80MM, PRELOAD Сиситема переключения : SHIMANO NEXUS 7-GANG, SG-7C18, 7- GANG NABENSCHALTUNG Манетки: SHIMANO NEXUS 7-GANG, SL-7S10 Передний переключатель: - Тормозная система: TEKTRO RBP-855AL, ALUMINIUM, ANTI-ROST Седло: TATTOO COMP (було...) Подседельный штырь: TATTOO COMP, 27,2 X 350MM Руль: TATTOO LITEBAR Вынос: TATTOO COMP Рулевая колонка: TATTOO CARTRIDGE A-HEAD Ободья: ALEX TA-19, CNC-FLANKEN Шины: SCHWALBE CROSSPAC, 50-559, REFLEX-STREIFEN Втулки: SHIMANO DH-3N20 NABENDYNAMO / SG7C18ANR NEXUS 7-GANG, RUCKTRITTBREMSE Спицы: CN EDELSTAHLSPEICHEN Фара: BASTA SPRINT, LED-SCHEINWERFER Задняя мигалка: B&M STANDLICHT Динамовтулка: SHIMANO DH3N20 NABENDYNAMO Крылья: TATTOO SP-60A Багажник: TATTOO TOUR CARRIER, MAX. 25KG Педали WELLGO LU-945 Каретка: TATTOO CH-52 Шатуны: TATTOO COMP, 38Z Задняя шестерня : SHIMANO SM-7R40, 20Z Цепь: KMC Z-610RB Вес: 16,1 KG |
Автор: | hippel [ 01.08.2011 13:55 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Мій Бегемот |
У перший пост треба вставити Я вже як модератор Аж соромно |
Автор: | Юрік [ 01.08.2011 18:27 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Мій Бегемот |
Воно то да, але тоді втрачається зміст останньої переписки. Пропоную видалити чотири останніх поста. |
Автор: | Юрік [ 24.04.2012 18:38 ] | |||||
Заголовок сообщения: | Re: Мій Бегемот | |||||
Поміняв вилку на RS Tora TK, хід поки що залишив 100, може колись згоню до 80. Складність була з кріпленням крила, бо на Торі немає під це вух.
|
Автор: | Stas14 [ 25.04.2012 18:43 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Мій Бегемот Tronic N-7 |
А що трапилося зі старою вилкою? |
Автор: | Юрік [ 25.04.2012 20:19 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Мій Бегемот Tronic N-7 |
Нічого, стоїть в куті. Після заміни зрозумів, чому стокову називають макет. Тора реально працює, може трішечки зам'яка, але не критично. На бордюри навіть високі заїзжаю, навіть не піднімаючи переднє колесо, дорогу значно краще тримає. На старій в бордюри просто втикався, на гармошці вел ставав поганокерованим. |
Страница 1 из 1 | Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |